Tema: Re: Foto laikmenos kelioneje
Autorius: keksas
Data: 2009-03-29 11:50:47
> išsiaiškink kiek kortelių gali nusikopijuoti su vienu akumo pakrovimu.
> čia tuo atveju jei busi toliau nuo civilizacijos, nes aš prieš kokius 3-4
> metus, naudojau panašu, tai 2GB persikopijuoji ir akumas miręs. Na, ne
> visiškai, bet
> antros 2GB kortelės nepatemptų ir nesinorėdavo rizikuoti. Reikia tikėtis
> per tiek metų viskas pasitaisė į gerą pusę.

Turiu kazka panasaus - 2.5" HDD dezute su korteliu skaitytuvu. Turi ale
mobiliako
baterija. Is patirties zinau, kad reikes saugot, visgi podla elektronika
gali pavesti (prigerti, atsikratyti).
Mastau apie varianta usb readeris + talpi SDHC.
Pvz - http://www.bms.lt/lt/catalog/view/?id=44955#bb
Lyg ir patikimiau turetu buti :)
Zinau  koks didelis nusivylimas butu netekus fotkiu is metu keliones.