Tema: Re: Filtrai
Autorius: aass
Data: 2009-03-28 15:13:33
Na kiek supratau, tai UV filtras dangų mėlynesnį padaro, bei padidina
kontrastą tarp debesų ir daugaus. O poliarizaciniu cirkuliaciniu galima
keisti atspindžius nuo stiklų, vandens ir pan.. Tiesa sakant nelabai
suprantu kaip pats CirPol filtras veikia :)
Šioje srityje trūksta kompetencijos man, tai neužjuokit, jei nusišneku :)
Kaip suprantu šie du filtrai dažniausiai ir naudojami skaitmeninėje
fotografijoje.