Tema: Re: del atminties korteliu
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2009-03-25 14:21:02
Na, man dar nėra nė viena užsilenkus, tik viena sena kaprizingai dabar su
skaitytuvu kartais bendrauja. Vienok, karatais kortelės sugenda, tiek
„patikimos“, tiek ne, ir tikrai nesinori dėl to pakliūt į bėdą, kurios nebėr
kaip užtaisyt.

Statistiškai didesnė tikimybė iš 2 kortelių, kad kuri nors suges, nei su
viena, tačiau nebus „visi kiaušiniai viename krepšyje“.

Dėl to paties, reikėtų ir atsarginį aparatą turėti.