Tema: Re: kaip su nuolaidom siais laikais ?
Autorius: Trolis
Data: 2012-05-30 21:48:01
"Snoopy" <snoopy_nemegstaspamo@freemail.lt> wrote in message
news:jq1o8u$stv$1@trimpas.omnitel.net...
> Negali but! O as vakar pirkau piena maximoj, ir irgi nedave nuolaydos.
>
> Sorry, bet nesusilaikiau. Ar cia man vienam uzkliuvo sitie nuolaidu
> kaulytojai?

vartotojiškas požiūris. O aš visą laiką pirkdamas fototechniką pasidomiu kur
yra pigiausiai ir kiek galima nusiderėt.

Manau, kad visose parduotuvėse galima nusiderėt bent 5%. (žinoma jeigu kaina
yra ne iki apatinės ribos nuleista). Pamenu, kad kai pirkau Canon 7D, tai
kažkurioje vietoje jau buvo daeita iki tokios ribos, už kurią pigiau
negalima pardavinėt pasak canon (bent jau man taip būrė). Iš aplinkinių
parduotuvių tai tikrai buvo ženkliai pigesnis variantas (nesunku susigaudyt,
jeigu su browseriu ir emailu draugauji). Tai jie tam, kad iškištų tą fotiką
man, tai dar ir priedo 8GB kortelę davė (prieš dvejus metus gal).

Taigi visur gali nusiderėt. O gėda derėtis, dažniausiai būna tiems, kuriems
tuos pinigus tikrai aktualu būtų sutaupyt.