Tema: Re: Auto fokuso kalibravimas
Autorius: obliarka
Data: 2012-05-02 11:13:51
susikalibruoji kiekviena turima objektyva. Fotikas atsimins kuriam
objektyvui kokie nustatymai galioja, jis turi tam skirta duombaze. Nebent
turi du identiskus objektyvus, kuriems reikalinga skirtinga kalibracija.
Beje, autofokuso prasovimas dar gali priklausyt ir nuo zidinio nuotolio,
todel susikalibraves ant plataus galo gali prasaut ant plataus ir
atvirksciai. Gali buti, kad neturesi gero autofokuso veikiancio visam zoomo
intervale.