Tema: Re: Pinktadieniui :)
Autorius: tOMZY
Data: 2012-05-01 17:42:19
Labas, tas lietuvaitis - aš, ir net salėj  prieš minią tokių komentuotojų
galėčiau gyvai per mikrofoną garsiai pakartot, o jei reikia - ir
argumentuotai pasiaiškint.
Jei kažkas dėl "vakarietiško mandagumo" sako nesąmones, o paskui kažkas dar
ir tiki bei atkartoja, tai man toks variantas netinka - tiesiog nuoširdžiai
apstulbęs (ne šiaip nustebęs) buvau nuo to ką perskaičiau. Krūtumas čia
niekuo dėtas.
Ten tikrai yra tūkstančiai puikių nuotraukų pavyzdžių, iki kokių man toli
kaip iki mėnulio, apie tokias niekad nieko, iškyrus gera nepasakyčiau.

"homo erectus"  wrote in message news:jnogvl$bje$1@trimpas.omnitel.net...

2012-05-01 21:05, MumZer rašė:
> na siaip tai jie visi ten 'on drugs'. sitam pritarciau.
> siaip tai pasake - oversaturated and oversharpened.
>
> siaip i tokias nuotraukas net nereaguociau niekada, nes jei reaguoti i
> kiekviena toki 'sedvra' - tai gyvenimo neuztektu

Būtent. Tačiau kai kas nepraleido progos pasijausti "krūtesniu".