Tema: Re: rekomenduokit pakraunamas AA baterijas
Autorius: news.omnitel.net
Data: 2012-04-23 14:09:22
fotografai sedi ant sanyo eneloop'u... gal talpa kazkiek mazesne (2000),
bet:

a) reali talpa (kiek raso tiek ir yra)
b) neissikrauna (po puses metu jami ir naudoji)
c) ilgaamzes, naujas modelis 1500 krovimo ciklu.

p.s. su kinietiskomis reikia jau ziureti, buna labai prastu, o buna ir
normaliu. bet tada ir kaina pora litu tesiskiria...