Tema: Re: Reikalingas Fix'as Nikonui
Autorius: jz
Data: 2012-03-09 17:11:44
graziai piesia.. ypac stebina sviesumas, kai reikia patalpoj.. bokeh irgi
nieko.

"triptronikas"  parašė naujienų news:jjd6cq$bhp$1@trimpas.omnitel.net...

kolkas nepastebejau.
Kolkas tik pliusus pastebejau: ryskus ir svelnus, ziauriai graziai piesia
bokeh....is tiesu nesitikejau uz tokia kaina gaut tokios kokybes. Paskaicius
uzsienio forumuose, tai labai zmogai patenkinti juo....dar galima filtriuka
uzmest del makro (aisku nukentes sviesa siek tiek, bet gal verta
pabandyt?:)...

"va"  wrote in message news:jjd21v$6uk$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip ten su jo iskraipymais realybeje? Juntami ar nelabai?