Tema: Re: Nuotraukų katalogizavimo programos
Autorius: Kinomanas
Data: 2012-02-24 00:05:21
Naujesnių Adobe LR versijų nesu bandęs. Ačiū už rekomendaciją. Išbandysiu. Dabar bandomos PicaJet trūkumas pagrindinis - importuojant ne iš HDD nepriskiriama kategorija pagal katalogo (folderio) vardą.
Po "įvairius DVD" kadrai išmėtyti dėl mano laiko, skiriamo šiukšlių ištrynimui ir vietos HDD trūkumo.
P.S. niekada rimtai ir nežiūriu į daugumą savo kadrų, kadangi nesu rimtas fotografas ;)