Tema: Re: tripod
Autorius: lllll
Data: 2012-02-07 15:44:51
Na šitas salyginis, jei koks ne itin stabilus (turėjau velbon), ir sunkesnis
objektyvas, arba vėjas didesnis lauke peizažams, tai gali neužtekti tų 10s
uždelsimo... Asmeninė patirtis.

lllll

"Pagonis"  wrote in message news:jgr0jo$622$1@trimpas.omnitel.net...

Turiu galvoje, dedi pora ar desimt sekundziu taimeri ant fotiko, issijungi
stabilizavima fotike ir fotkini i sveikata:)
O kojas- pagal nora ir kisene, tiesiog su rutuline galva patogiau.