Tema: Re: optikos Nikonui
Autorius: AS
Data: 2012-01-07 00:07:20
Buvo nuostabus objektyvai Nikkor 28 2.0 AIs ir 28 2.8 AIs. Salia ju
egzistavo ir pigus variantas 28 2.8 Nikon-E. Pigus ir padarymo , ir vaizdo
kokybe. Tais laikais Nikonas padare niekam nesuvokiama marketingologini
sprendima. Kai atejo reikalas paleisti AF varianta, kazkodel optika buvo
panaudota pigesnio varianto. Nuo to laiko 28mm prarado savo gera varda.