Tema: Re: 50 1.4G ant nikon DX
Autorius: Ghetto <mantas(trinti)@carsystems.lt>
Data: 2012-01-06 15:53:42
tai pirk is karto ne DX stiklu :D kolega saudo kelis metus su D300 ir pas ji
nera nei vieno DX stiklo, kazkokio diskomforto nejaucia, o neturi nei vieno
DX stiklo nes tuo metu negavo normalia kaina D700 o dabar jau nebeapsimoka
jo pirk nes D800 na padchode :D

stiklu asortimentas pas ji didelis nes is fotografijos ir gyvena...