Tema: Re: req: veidrodis naujokui
Autorius: Pagonis
Data: 2012-01-02 10:55:30
Na, reikia ziureti, ko tu tikiesi is fotiko. Pentaksai turi stabilizavima
bodyje ir per adapteri puikiai tinka ir visokie seni M42 objektyvai. Jei
nori lauzti mena su rankiniai objektyvais sitas variantas gal ir geriausias.
Nikone pasidariau downgrade  D200- D90- ir dabar D3100, nes nemaciau prasmes
tampytis svori- man visi fotkina panasiai (naudoju ta pati 16-85), tik gal
su 3100 fokusas dazniau prasauna. Kas zino, gal cia mano beda, nes su
pirmais 2 dazniausiai naudodavau tik centrini fokusavima.
Jei nezadi naudoti raritetu- visai tinkamas bodziukas su kitiniais ar vienu
kitu fiksu.