Tema: Re: muilines muilines
Autorius: Arvydas
Data: 2012-01-01 18:19:24
Ieškau advanced muilinės, gali būti nenauja. Ir būtent, kad plakatų nežadu
daryti, tai milijardų pixelių nereikia.
O didesnio sensoriaus noriu, kad tie pixeliai kurie bus, būtų kokybiškesni,
be didelių triukšmų...
Zoomo taip pat norėčiau  nors 10x.
Aišku, geriausia būtų DSLR, bet užtiek išeis tik su tamsiu kitiniu
objektyvu, ir žinau, kad neužteks man jo, o daugiau investuoti tikrai
negalėsiu...

"svk"  parašė naujienų news:jdjvi7$rjr$1@trimpas.omnitel.net...

Nesinori #$%, bet klausi taip, lyg apskritai jokio fotiko nebuvai
rankose turėjęs. Žemiau kažkas gerą nuorodą pamėtėjo, tai gali
nagrinėtis sensorių dydžius, jei tau tai pasirinkimo kriterijus. O
apskritai, jei nežadi plakatų daryti per visą sieną, tai bet kokia
muilinė greičiausiai patenkins poreikius, nepriklausomai nuo sensoriaus
dydžio, tad paaiškink, kam tau ta muilinė reikalinga ir gal kas nors
patars ką nors protingo. Ir šiaip vienodas sensorius net to pačio
gamintojo skirtinguose fotikuose labai nevienodai savo darbą gali atlikti.