Tema: Re: Monitoriaus pasirinkimas
Autorius: Cube
Data: 2011-12-31 01:08:26
On 2011.12.30 14:47, Valdas Vilutis wrote:
> Na tai suprantantiems žmonėms visai ne bėda. Net geriau, jei failus
> gauna RGB, kuriuos gali susitvarkyti kaip reikia pagal jų mašiną... :)

O gal gali nurodyti tokių suprantančių žmonių? Nes man tai atrodo, kad
dauguma spaustuvių visai nieko nesuprantantys. Logiškai mąstant, jei
originalas rgb, tai geriau jau pati spaustuvė prasikonvertuotų į cmyk
pagal savo mašinos profilį. Nes jei aš, neturėdamas konkretaus profilio,
prakonvertuosiu į bet kokį cmyk, paskui spausdinant bus dar viena
cmyk-cmyk konversija ir tik didesni spalvų gamos nuostoliai. Bet
spaustuvės kaip užsicikline - nieko nežinom apie jokius profilius, bet
reikia cmyk ir viskas.