Tema: Re: kur perkate pakraunamas baterijas fotikams ?
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-11-08 19:44:25
Perku ir naudoju ne tik fotikui, vaiku zaislu pulteliams, maisinytems ir
pan, todel brangiu pirkti neverta - po truputi isismeto, palieka masinite
neisjungta ir t.t.
Paskutini karta pirkau Maksimoje Favorit serijos :) 2400mAh po ~7.5Lt, Pries
tai esu kelis kartus pirkes Senukuose BPW 2300mAh po ~7Lt
Dar buityje naudojamos G-Energy 2400mAh pirktos man rodos irgi maksimoje.
Didelio skirtumo tarp naudojamu batereiku nematau, visos naudojamos su
fotiku, belaide pele, zaislais ir t.t. ir visos nusibaigia po keliu metu
(silpnai pasikrauna)
Parsiustos is Ebay papigiaiskos BTY kazkokios 2500mAH nelaiko, net TV
pultelis po keliu dienu neveikia, o ir normalus pakrovejas atsisako jas
krauti.