Tema: Re: kas fokusuoja?
Autorius: Rimvis
Data: 2011-11-07 23:18:37
Su canonu mazai reikalu turejes, bet siaip prijungus prie kompo olympusas
siuncia firmwara is gamintojo saito su istaisytais bugais ir performancu.
Cia su Olympus master programa. Daznai apraso kad su vienu ar kitu body
istaisoma fokusavimo problema ir t.t. Aisku man pradzioj irgi atrode kad tik
fotoaparatas savyje turi flash atminti, bet softas yra ir objektyvuose.