Tema: Re: ieskomas kompas darbui su nuotraukomis
Autorius: Tomas
Data: 2011-10-12 00:08:07
Pasikartosiu: imk bet kuri, kuris telpa i ta suma. Ramo daugiau, motina su procu - ne paskutini marketingo klyksma, o ka nors ~1 metu senumo, bet daug mazh giriama. Kas del video - siuolaikine video korta jokiam fotoshopui bet koki darba dirbant nedaro jokios itakos, nebent sugebetum koki nors ypatinga fuflo surast nusipirkt, bet bent jau man neteko apie tokias girdet. VIdeo plokshte darys itaka jei noresi kruciausia paskutiniausia graju suzhaist.