Tema: Re: nuotrauku spausdinimas
Autorius: Achtung!
Data: 2009-04-01 10:41:52
Siaip nuo to kas prie tos mashinos dirba irgi nemazai kas priklauso. Nesu
fotkes daryt visada i fotopro. Ten kiek suprantu du laborantai dirba. Tai
kai nuotraukas daro vienas (berod Valentinas), fotkes gaunasi labai jau
neblogos. Kai tas pacias fotkes daro kitas laborantas, gaunasi nelabai kas.
Nezinau kodel taip yra, gal ir sutapimas, tiesiog manau ten dirbti irgi
reikia moketi.
Kas liecia spausdinima namie, kazkada irgi buvau uzsideges siuo reikalu. Jei
spausdint originaliu rasalu ant originalaus popieriaus, pvz, Canon,
savikaina labai jau didele gaunasi. Nuotraukos atspausdintos ant Acme
piguvos su neoriginaliais rasalais, po 2 metu taip isbluko, kad teko ismest
tas nuotraukas.
> eik nx, buk draugas....
>
> --
> Dainius

>>> shudarankiais......viskas uzhvaryta iki negalejimom, iskaitant sharp'a