Tema: Re: Techninis klausimas :)
Autorius: Edvinas
Data: 2009-03-20 12:24:09
Kaimo programuotojas rašė:
> Na, ne visai tiksliai issireiskiau: visi zinom - jei norim, kad kadre toli
> esantys objektai butu ryskus ( = astrumas?) reikia priverti diafragma. Plius
> sviesos graziai atrodo priverus ja :) As kazpaip mislijau kad tas priverimas
> ir nakti galioja.

Aš kitaip žinau.

Jei noriu, kad toli esantys daiktai būtų ryškūs, aš į juos sufokusuoju.

Jei noriu, kad ryškūs būtų ir toli ir pakankamai arti esantys daiktai,
aš fokusuoju kur nors tarp jų (hyperfocal distance tingiu skaičiuot) ir
priveriu diafragmą. Bet ne iki F16, nes tada dėl difrakcijos jau
objektyvas pradeda muilint.

Kai noriu, kad šviesos būtų kaip žvaigždės, priveriu diafragmą iki kokių
f/8.

--
Edvinas