Tema: Re: Re: Mazo tirazo spaustuve
Autorius: Zoom
Data: 2009-03-19 19:30:42
Vieną variantą lyginau - tai 100 Lt vs 160 Lt tokia pati knyga.
Tukos visi skaitmeniniai bjaurumai lenda - murzinos, netikslios
spalvos. Bruknė irgi ne stebuklas, bet tas murzinumas mažiau jaučiasi.
Bendrai paėmus margi paveiksliukai gražu, bet didesni lygių tonų ar
perėjimų plotai nedžiugina. Tuka labai giriasi savo lakavimu ar
laminavimu - bet atrodo jis bent jau man tai prastai.

Savaitgalį varčiau knygą iš www.blurb.com - na tai diena ir naktis.
Ten jei neklystu ne tik kad žymiai geriau, bet ir pigiau gaunasi.

--
- Zoom -
http://www.sviesorastis.lt