Tema: Re: Q:hot pixels?
Autorius: Audrius J.
Data: 2009-03-17 12:20:57
Kazkada susinervines del tokio zapadlo atsiemiau pinigus (po to jau
tikrindavau salone tuos pikselius).

Aisku nervu kainavo. Ir aisku ne pagal istatymus buvo issiusta beveik
menesiui i remonta per prievarta (nors prasiau pakeisti i kita prasyme).
Finale gryzo is remonto su daug dulkiu po apsauginiu stikliuku ir to
pasekoje atsiemiau pinigus.

Mano pedom sekti nerekomenduoju, bet i servisa manau vistiek kreipkis jei
pastebi tuos pikselius. Tegul permapina.

O jei vistik sugalvosi keisti tai pasiskaityk istatymus ir elkis taip kaip
priklauso - ten berods per tris dienas turi tau atsakyma duoti ar patenkins
tavo prasyma. Jei neduoda tai varai i inspekcija is kart. Nes tie uzsitese
prievartiniai remontai ala bukles patikrinimai pries atostogas labai nekaip
nuteikia.