Tema: Re: dėl nuotraukų spausdinimo
Autorius: lllll
Data: 2011-08-31 11:46:34
2. Na jis klausė apie cropinimą, aš apie jį ir atsakiau. Resizinimą palieku
automatiškai labui. Tiesiog eiti per 200 nuotraukų ir žiūrėti, kiek kuriam
šone kurią apkirpti, kad išsitektų į standartinį popieriuką - neviliojo,
todėl pasirinkau formatą, kur nebus nukarpyti kraštai.

lllll

"Kas_Pasake"  wrote in message news:j3ke6m$d3u$1@trimpas.omnitel.net...

1. Priklauso nuo programines irangos
2. Cropinimas ir resizing ne tas pats
3. As darau taip:
4. Nustatau cm (ne pikselius) 15,3cmx10,2cm  300dpi (tasku colyje)
5. Vizualiai monitoriuje visada atrodo raiskiau negu foto
6. Itariu kad fotolabo skiriamoji geba ne labai ( ir foto popieriaus)
T. y. ziurint is arti visada matosi skaitmeninis muilas - nors tai skaitoma
normalu.
Juk ir garsiu tapytoju paveikslu per padidinimo stikla neziurineji.
Spalvu supratimas yra labai neapibrezta. Tai jei ir fotolabas kiek
pakoreguoja (proto ribose) nematau nieko blogo

Apkarpyma darau visada ne del kokybes o del kompozicijos