Tema: Re: req: senos hi8 kameros
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2011-08-25 19:55:15
On 2011.08.25 12:08, Piktuolis wrote:
> Nu bet tu supranti, kad siais laikais is viso to kas isvardinta aktualu
> tik tai, kad ji atkurtu irasus ir kontaktuotu per firewire. As irgi
> turiu montazine plokste, kainavusia 2k ir nelabai kam reikalinga siais
> laikais.

Nū tai taip! Kam tavo ta plokštė dabar reikalinga? ~:-))
O va su šiuomi 'device' galima savo archyvus ramiai susitvarkyti ar
šiaip duoti vaikams pažaisti Movie-Makerius, ir pafilmuoti, jei tik toks
noras yra...

p.s. ne visai rimtai, bet jei siūloma koks 200 Lt, tai tegul guli, gal
kada bus įdomu prisiminti vieną pirmųjų skaitmenų.