Tema: Re: Kas tiktu ?
Autorius: Edvinas
Data: 2011-08-25 22:50:03
2011-08-10 22:03, Zoom rašė:
> Na ir kaip įspūdžiai? Sąžiningai. Nes pats savo letenose bandžiau iki
> K20D. Ir elementarus D80 sutrynė į miltus visas Pentax pastangas. Na o
> toliau jau atgal nebesidairiau.

Šiandien apie dvi valandas pafotkinau su Nikon D700. AF patiko labiau
tiek už K-5, tiek už D90. Labai patiko kaip gerai gaudo objektus
kuriuos reikia sufokusuoti kai AF pats parenka fokusavimo taškus
(Dynamic area AF ar kaip ten vadinama pas Nikon). Vat šitoje vietoje
tikrai trina į miltus Pentax. Naudojant centrinį tašką, skirtumas tik
nežymus.

Atvirai pasakius, prisiskaitęs pagyrų apie tą Nikon 3D trackinimą,
tikėjausi geresnio trackinimo. Fotografavau į mane ateinančią,
atbėgančią dukrą, tai fokusas neidealus. Tikėjausi idealesnio. Pas
Pentax čia irgi gerokai prastesni reikalai.

Fotografuota buvo lauke dieną, tad nelabai ką galiu pasakyti apie AF
prastesnėmis sąlygomis.