Tema: Re: D80 Err | AG Service patirtis
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2011-08-22 00:07:45

Apie AG Service turiu ką pridurti.

Vargšelis Nik D3s skendęs jūrose buvo siunčiamas per juos pas suomius. 
Gautas nedžiuginantis atsakymas:
RETURN UNREPAIRED
Total fluid damage, repair is not profitable.
Už siuntimą, jeigu neremontuos - 155,47 LT, apie tai įspėta iš ankščiau, 
sutikta, viskas OK. Bet...
- pristatyta į servisą 2011-04-12
- serviso išraše matosi, kad gavo 2011-04-20 (tai jau virš 2 sav.)
- serviso išsiuntimas 2011-05-23 (na, tarkim, jiems tų 5 sav. reikėjo)
- sugrįžo į AG Servisą 2011-06-02

Labiausiai nepatiko tai, kad po atidavimo 2 sav. paskambinus, niekas 
negalėjo atsakyti apie esamą padėtį (kažkas atostogauja), dar po 
savaitės žadėjo perskambinti ir to nepadarė, kol po 3 d. neparašiau 
laiško. Dar po 3-4 d. gavau atsakymą, kad neturi jokių žinių apie gedimą 
ir galimą pašalinimą, žadėjo paskambinti per dieną-dvi, dar susitikslino 
numerį, el.p. Dar po savaitės užklausus, atrašė, kad dar neturi jokių 
žinių, bet mato, kad daiktas jau išsiųstas, kai gaus, tada ir bus 
aišku... Kai jau gavo, parašė mail, tą pačią d. ir pasiėmiau.

Toks gumos tempimas, kai niekas nieko nežino, man labai ne kokį įspūdį 
paliko. Be to, kai man reikia priimti sprendimą dėl naujos kameros 
pirkimo, ar senos remonto labai jau ne kaip skambėjo.

Dėl siuntimo kaštų dengimo, tai iš principo nelogiškai ten skamba 155 
Lt; taip ir sakytų, kad už gedimo diagnozavimą. Bet spėju, kad servisai 
už garantinių prekių patikrą negali imti mokesčio.
Dargi, 97% garantuoju, kad Nikon ir nežino, kad AG Servisas taip 
pasipelno, nes Sąskaitoje rašo taip: "BUITINIŲ PRIET. REMONTAS". Negražu 
ir tiek. ~;-)

Linkiu, kad niekas niekam negestų! ~:-))


INTRO į REKLAMĄ:
Kaip žinia, po Japonijos branduolinių bėdų, Pasaulinė rinka D3s-iukais 
nebuvo perpildyta, o metas buvo kaip tik toks. Bandymas įgyti pas 
Vilbrą, Fotohobį, Fotoakademiją ir kt. vietinius variantus labai 
nedžiugino aiškiai pakelta kaina, bei nežinomu gavimo terminu nuo 2 iki 
6 sav. Fotohobis konkrečiai nuporino: mokate apie 40% avansą, kai bus 
paskambinsime, kada bus - neaišku 5-6-8 ir daugiau savaičių. Daiktas 
buvo rastas kaimynuose Latviuose, kaina net padori, bet su jų 
sugebėjimais eksportuoti prekę į LT, teko atsisakyti.
Variantai UK vietoje arba neturėjo, arba vėlgi, gerokai pakelta kaina 
(+15-20%)... Liūdesys buvo.

REKLAMA
Taigi, vietinis ALIBA.LT per 2 d. surado Vengrijoje, pasirašėm sutartį 
(na, firma tai nedidukė, maža ką), gavo simbolinį 1000 Lt avansą ir per 
5 dienas pristatė į Vilnių (DPD/TNT ar kažaks tokio). Kaina gavosi 
puiki, net ne kaip deficitiniu metu - apie 20-25% pigiau (14.300 LT), 
nei vietiniai siūlė (18.000 - 19.000 Lt). Net dabar oficialioji kaina 
sukiojasi apie 16.000. Žodžiu, paliko labai gerą įspūdį jų sugebėjimas 
suktis ir tikėtina dar kažkiek uždirbti.
Tiesa, el. laišku užprašius dar kelių objektyvų, atsakymai grįžinėjo 
ilgokai ir tokie, kad nežinom, LT tiekėjai neturi ir pan. Kita vertus, 
kaip buitinių ir komp. prietaisų pardavėjams, optika jau jiems per 
sudėtingas dalykas, kaip supratau ~:-)




On 2011.08.21 22:24, Niccolo wrote:
> Nesena pažįstamo patirtis:
> AG Service nustatė, kad reikia keisti aperture control unit, visko kaina 560 Lt. Beje, jie yra vieninteliai įgalioti Nikono taisytojai Lietuvoje. Negana to, Nikonui Lietuvos rinka per maža, tai Baltijos šalių servisą įkūrė Estijoje. AG Service siūlomas sandoris buvo toks - siunčiam į Estiją ir diagnozuojame, pranešame kainą, o jei netinka - dengi ~180 Lt (priklauso nuo kažkokių mistinių siuntimo sąlygų, tai tiksliai tos sumos ir neįvardino). Beje, buvau prieš tai užsukęs į Vilbros foto servisą, tai jie, gudruoliai, siūlė už 300 Lt negrąžinamą užstatą padiagnozuoti. Truputį ilgiau pakalbinus, išsidavė, kad vis tiek nusiųs į AG Service, o ne patys remontuos. Beje, dar gavęs 560 Lt AG Service pasiūlymą, pasiteiravau, ar galime derėtis ir kas bus, jei atsisakysiu remonto ir nebenorėsiu atgauti savo "body". Mergina šaltu veidu atrašė, kad negali peržiūrėti kainos, čia oficialūs Nikono įkainiai. O jei nenorėsiu atsiimti, nieko tokio, "body" utilizuos ir nieko iš manęs mokėti už 
tą diagnozę nereikalaus. Tai susiremontavau pas AG Service, turiu pasakyti, kad jie labai greitai ir tvarkingai susisuko.
>
>
>
> "dpi"<dpi@t_a_kas.lt>  wrote in message news:j2ed8q$bqr$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na ka, pagedo mano myletas ir saugotas nikonas. Labai abydna, kad pagedo po
>> ~7500 kadru, ir tai per 10metu skaitmenines fotografijos pirmasis mano
>> fotikas pirktas lietuviskoje parduotuveje su garantija :) tik ji baigesi
>> pries metus. Anksciau nei vienas nebuvo sugedes, na isskyrus dar zmonos
>> nikono(!) muiline L10 kazkaip grybavo irgi po garantijos :)
>> Kai pradejau ieskoti apie problema online, tai ziuriu nemazai tokiu atveju
>> su mazom ridom, nors tikejausi kad tokio lygio fotikas turetu traukti bent
>> keliasdesimt tukst.
>> Apie gedima. Tik paemes fotika is lentynos ir ijunges pamaciau "Err",
>> nefokusuoja, lyg bando fotkinti bet lyg tyliau, kadro neparodo ir neiraso.
>> Paskaiciau online, pabandyti paspausti DOF preview'a ir tada shutteri ir dar
>> karta shutteri. Is tikruju taip pavyksta nufotkinti kadra, ir fokusuoti
>> pradeda ir matuoja gerai, bet po vieno kadro vel tas pats. Matyt arba
>> veidrodis blogai pasikelineja arba diafragma, internete daznai mini kad
>> servisas pakeite "aperture control". Bandziau su 2 objektyvais, reset,
>> baterija.
>> Gal kas susidure, kur kreiptis (Vln) ir kiek islaidu planuoti?
>>
>>