Tema: Re: kas turejo reikalu su ebay gincais?
Autorius: DRX
Data: 2011-08-16 08:42:24
paypale nurodytas geras LT adresas. tame ir esme kad iki siol gavau kruva
siuntu ir nekilo bedu.
bet paemus pacia brangiausia vat pyst ir se tau.
gilinantis radau kad kazkokiais atvejais ebay istraukia koki nors sena su
paypal susieta adresa ir perduoda pardavejui del kazkokiu bugu ne man
vienam.

--
------