Tema: Re: Scamas cia ar ne?
Autorius: eMJei
Data: 2011-08-15 11:45:34
kazkada irgi uzsienio lentose buvau susidomejes tam tikru daiktu, kaina
$500. Paprasiau kad atsiustu foto, atsiunte, sako va katik
nufotografavau - o as i info paziuriu tai fotke daryta pries metus tokia
ir toki akamera t.t. .. viska jam pasakiau.. tai bicas pamate kad manes
neiveiks.. sako prisijung prie chato, tai snekejom kokia valanda.. daug
papasakojo.. kokia ju didziule scameriu armija, dar baisiau kokiu
greiciu auganti, kiek daug zmoniu apgauna, ir t.t. buvo gal alaus ikales
ar ka , ar siaip norejo issisneketi.