Tema: Re: padekit issirinkt gera muiline
Autorius: Edvinas
Data: 2011-07-28 13:15:49
2011-07-28 12:37, Linas Petkevičius rašė:
> Pasirinkimo laisve? Bent jau as naudoju visus rezimus. Apsieiciau ir su
> rankiniu, bet pagal tokia logika be bobos irgi galima apsieit.

Tie ratukai būtent ir duoda pasirinkimo laisvę.

Juk ant jų yra ir "A".

Nori full manual  nusistatai visus ratukus į konkrečią reikšmę.

Nori išlaikymo prioriteto: statai diafragmą ant A, išlaikymo mygtuką į
konkrečią reikšmę. Nori konkretaus ISO - jį nustatai, nori auto ISO, ISO
ratuką ant A.

Nori diafragmos prioriteto, statai išlaikymą ant A, diafragmą į norimą
reikšmę. Nori konkretaus ISO - jį nustatai, nori auto ISO, ISO ratuką ant A.

Nori pilnos automatikos, statai visus ratukus ant A.

Sumoje su trim ratukais turi aštuonis režimus:
Manual
Diafragmos prioritetas
Išlaikymo prioritetas
Jautrumo prioritetas
Diafragmos+Išlaikymo prioritetas
Diafragmos+Jautrumo prioritetas
Išlaikymo+Jautrumo prioritetas
Automatinis

Tai pasakyk man dabar, kur didesnė pasirinkimo laisvė? Ar su tais trim
ratukais ar su P+M+Av+Tv?