Tema: Re: Patarimu del juostos pradedanciam...
Autorius: GiN
Data: 2011-07-07 18:32:39
Daug nesigilinant, aš jaučiu skirtumą. Rankom skenuojant galima gauti ir
geresnį rezultatą, bet reikia turėt gerą skanerį, turėt įgūdžius ir praleist
nemažai laiko prie kadro.
Žodžiu labe paprasčiau.

GiN

"Pagonis"  parašė naujienų news:iv4cfk$fqi$1@trimpas.omnitel.net...

Koks skirtumas kur skenuoti- pas save, ar skenuos fotolabo masina?