Tema: Re: ar normalu
Autorius: Linuks <Linuks@@mail.lt>
Data: 2011-07-05 10:21:08
Su vilbra matyt normalu, pavasarį pridaviau 580exII, sumokėjau 68lt už 'testavimą'  pralaikė beveik du mėnesiu ir gražino su prierašu 'veikia tvarkingai' . veikia taip kaip ir veikė priduodant  - 1 iš 10 kadrų normalus, kiti arba visai be blykstės, arba minimumas arba 100% galingumu kalta... Juačiu net įjungę nebuvo....