Tema: Re: Q: Sony NEX-5
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2011-06-22 17:57:02
neturėjau veidrodžio, nežinau "kaip fokuso greitis", nes po 3mp pačios
paprasčiausios muilinės - viskas super. nuotraukų kokybė, naujos
atsivėrusios valdymo galimybės ir t.t.

kas liečia mažumą, tai tikrai jis mažesnis. ypač su 16mm objektyvu.
mačiau vakar jį BIG'e "aviteloje" stende. pririštas su šniūru. gali ten
pačiupinėti (beje, nučiupinėtas kapitaliai).