Tema: Re: padekit apsisprest del kuprines
Autorius: kiwi
Data: 2011-06-20 17:10:30
On 06/20/2011 04:49 PM, jz wrote:
> o kaip tu ta zinojai?
> del kokios priezasties tau tiko butent sita?

zinojau kad sling tipo nenoriu, per peti permetamu negaliu pakest,
norejau butent kuprines. reikejo kad tilptu notebook +
fotikas/blicas/papildomas objektyvas, ir liktu vietos dar kokiam nors
geram dalykeliui. lowepro kiek ciupinejau nepatiko, tamrac tokia, kokia
butu (pa)tikus kainavo per daug, o is kata ne tiek ir daug modeliu
tinkamu buvo. 3N1-xx serija paciupinejus nesuzavejo (+brangesne), kaip
ir nebeliko is ko daugiau rinktis :)