Tema: Re: Su kuo išgaunamas toks rezultatas
Autorius: Donce
Data: 2011-05-19 08:25:11
man asmeniskai uztenka diafragmos ir uzlaikymo rankutem reguliavimo :D o dar
fokusa sukint, afigiec galima kaip prijaucianciam fotografijai, t.y. fotkinu
tik savo seimyna ir tuom tas ratas uzsidaro :) ir taip jau azartas pagavo
nemenkai..... (pradejau svajot apie c D5 mk 2 su atitinkamais stiklais :(
:) )
jei tai butu studija kur apsvietimas nekinta, MF gal ir imanomas zaidimas,
bet manau tai trumpalaikis sprendimas jaunajai kartai, senajai kartai tai jo
:) jokio skirtumo praktiskai. tas pat su automobiliais, as asmeniskai
vadelioju auto su automatine deze ir skaitau tai teisingas geris, mano
tevukui "dzin" kokia deze.

--
Donce