Tema: Re: nu vo atveze fotika, daba pristosiu
Autorius: valstietis
Data: 2011-05-18 19:17:06
Pradžiai bent jau pagrindus susirašyk prisiminimui, kad į nemalonę
neįšoktum, ir nesvarbu už pinigus dirbsi ar dykai.
Jaunieji norės nuotraukos su tėvais
Su broliais/seserimis
Nuotraukos su pamergėm, pabroliais,
Su seneliais
Su kunigu
ir t.t.
Pagooglink "how to shoot weddings"
Teko girdėti nusivylusių balsų, kad tipo meno privarė, o nuotraukos su
tėvais ir nėra.
Tas "nuobodžias" fotkes būtinai turėk, o dėl meno, tai let your
imagination fly :)