Tema: Re: fotostudijos Vilniuje sheimos fotosesijai
Autorius: justas
Data: 2011-05-17 12:44:22
Na kodėl galima ir studijoj. Štai prieš 100 metų daryta grupės vaikų
studijinė nuotrauka. Reikia turėt omeny, kad blicų nebuvo, išlaikymas buso
apie 2s ir vaikai nesujudėję :)
Dabar lengva pliauškėt skaitmeniniu ir atrinkt iš krūvos vieną nuotraukytę,
o pabandykit su plokšteline kamera, kai kasetėj tik viena plokštelė - ir
padarydavo vis tiek gerai.
http://www.flickr.com/photos/freeparking/501524705/