Tema: Re: DSLR+dviratis. Kur fotika laikot?
Autorius: Bronco
Data: 2011-05-17 04:47:33
On 2011-05-16 21:18, Sharkius wrote:
>  Kaip
> sprendziat sia beda?

Nežinau kokiais atstumais pats važinėji dviračiu, bet man kabintis ant
kaklo bent kiek solidesnius objektyvus net mintis neateina į galvą, nes
neturiu kur važiuot arčiau nei 15 km radiusu :) Todėl bet koks
papildomas svoris visai nepageidaujamas. Jei jau imu DSLR ant dviračio,
tai būna bodis plius 50 mm F1.8 fiksas. Visas šis reikalas telpa į ant
diržo kabinamą dėklą ir nedaug sveria. Prie bodžio tvirtinu tik mažą
dirželį rankai prakišti, todėl, labai panorėjus, saugiai fotkinti galima
pradėt net nesustojus. Su viena ranka prasegi dėklą, užsimauni ant jos
dirželį kaip saugumo priemonę, išsitrauki fotiką ir gali iškart fotkint.
Nors man tokios skubos nepasitaikė, visada spėju sustot ir objektyvo
dangtelio nuėmimui dar laiko pakanka :)

Jei man šautų į galvą žūt būt lakstyt dviračiu su užmautu pvz. 70-200
F4L IS ar dar didesniu, tai arba susitaikyčiau su mintimi, jog jo
greitai neištrauksiu arba su mintimi, jog jam bet kurią akimirką gali
pareit "batai" ir tokia rizika man priimtina. Abejoju, ar egzistuoja
trečias variantas, nes tokio dydžio agregatą važiuojant dviračiu tik ant
nugaros galima laikyti saugiai, o iš ten greit visko neišsitrauksi. Gali
kartais atrodyti, jog būtų neblogas variantas kabinama ant vairo tašė,
bet aš būčiau prieš tokį variantą, nes dviračio vibracijos foto
technikai sveikatos tikrai nepridės. IMHO.