Tema: Re: Canon Powershot A530 remontas Kaune
Autorius: Murzilka
Data: 2011-05-13 15:23:54
Guli ir pas mane toks pat A530 su identiska problema... bet kokias batarkes
nelaiko, toks jausmas, kad po 10-15 kadru "nuseda" :( Gal cia su ju softu
kokia problemyte buvo?

wrote in message news:iqj3gt$5jv$1@trimpas.omnitel.net...

neveikia, tiksliau rodo ta pati ir nepadeda jokie junginejimai. Po trecio
isjungimo/ijungimo aplamai paraso "Change the batteries" ir issijungia.
Batareikos naujos.

"cD-r0m"  wrote in message news:iqj04g$vds$1@trimpas.omnitel.net...

O su batareikom paprastom veikia ar ne?