Tema: Re: gal kas nori foto kuprine atsikratyt nenaudojama? (vanguard,kata)
Autorius: mirkt
Data: 2011-05-12 20:33:24
Kokia patogiausia, nežinau ;) Aš ketvirti metai intensyviai tampau
„Kata“ DR 467 ir esu ja patenkintas -- labai universali.

Čia jos naujesnė versija:
http://www.fototechnika.lt/?prekes=&prekiugr=144&grupes_pav=KATA&prekesid=1326&prekes_pav=Kuprin%EB%20Kata%20DR%20467i&firmos_pav=Kata

Apatiniame skyriuje man telpa dslr su plačiakampiu zoom ir 3 fiksais,
viršuje, kai reikia, (savuose dėkluose..) tele ir blykstė + visokiausio
barachlo.. Tenka ir kompą priglausti, ir išėmus atskyrimus naudoti kaip
tiesiog kuprinę.. Plyšti neketina.

Turi minusą -- dugno paminkštinimas plonytis (berods, 467i jau
patvarkyta).. Aš dėl ramybės pastorinau..

Jei reikia didelio foto skyriaus, pačiam netiktų..

iki,
m.