Tema: Re: e-shop'as Latvijoj bm.lv - rekomenduoju
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2011-05-10 04:34:55
Aha, tavo problema... Dura stumdo konsultantas. Tas PVM patenka i
Latvijos VMI, pirkejas is uzsienio, registruotas PVM moketoju, turintis
prisiskaiciuoti PVM cia vietoje kaip prekes importuotojas. Pagal ES PVM
taisykles Latvijos VMI gavo neteisetas PVM pajamas (prie ko cia
imone-pardaveja?), kurias privalo grazinti uzsienio PVM moketojui...

Parasyk cia, ka paporins tie PVM grazinimo specai del tokiu atveju.

--
Valdas Vilutis
www.vvimone.lt