Tema: Re: Ghem... fotografe
Autorius: Indraja
Data: 2011-04-14 10:50:19
Vis paskaitau, bet niekad pas jus nerasau...
Laima - geras zmogus, faina pabendraut... bet niekada neiciau (daugiau) pas
ja fotkintis.
Paprasiau, kad tiesiog pasaudytu ir neretusuotu. Asmenine otosesija.
Paaiskinau, kad Jan Saudek patinka, kad noriu matytis tokia, kokia esu, su
pliusais ir minusais...
Ir ka jus manot? Net mano igimtus apgamus nuslifavo, viska nufotozopino,
randa nuo kaktos, kuri turiu nuo 3 metu nutryne... :(
Pries kokius 8 metus, ismeciau pinigeliu kruvele ir turiu - atsiminimui bele
kokiu fotkiu pluosteli...
--
pagarbiai;
Indraja