Tema: Re: Foto US darbo vizai gauti?
Autorius: Uu
Data: 2011-04-13 20:00:25
2011.04.12 22:47, System rašė:
> Sveiki,
>
> kas vilniuje ir kur daro foto subj? Ten gal 10 reikalavimu parasyta, kad
> foto 51x51mm turi buti baltas fonas, ausys matytusi ir t.t... nevisur
> dar daro tokias pasirodo, tai kur rasti kas padaryti galetu?

Kokia čia stebuklinga viza? H1B dariausi prieš metus - tai užsipildžiau
internete. Nuotrauką pats pasidariau - baltam fone eilinę portretinę,
maždaug kaip pase kad atrodytų. Fotkinausi baltų durų fone :D Popierinio
varianto net ir nereikėjo, JPG internetu nusiunčiau formą pildydamas.
Praėjo be jokių problemų.
Man tai pasirodė, jog visi tie reikalavimai fotografijai susiveda į tai,
kad būtų galima atpažinti žmogų - t.y. negali būt su kepure/čadra/dar
ten kokį skudurą apsivyniojęs, arba pvz. profiliu nusifotkinęs.
Moralas - tiks bet kokia dokumentams nuotraukas daranti studija.