Tema: Re: foto knyga
Autorius: Rimelis
Data: 2011-03-30 15:48:47
Lietuvoje kaina neatitinka kokybes, taip galima issireikst.

Ir as isbandziau blurb.com - uzskaitau! Jei turi bent 40 rinktiniu
nuotrauku viena tema, tai pirmyn!
Sukelt nuotraukas galima per ju pateikiama programa - jos pagalba
sukeli, sudelioji, pasirenki knygos apipavidalinima, uzdedi komentarus
ir t.t. Tiesa, dabar blurb'as jau kazkoki supaprastinta varianta pradejo
siulyt, taciau as jo nebandziau dar (man nepatinka quick ant dirty
sprendimai ;) ).
Kai apmoki reikia laukt apie 2 savaites - savaite spaudzia, savaite
siuncia. Europos rinkai spaudzia lygtais Olandijoj, todel jokiu
papildomu mokesciu ir tasymosi muitineje nera.