Tema: Re: Fotografavimo sienelė
Autorius: jurgis
Data: 2011-03-23 09:37:23
Jei esi Vilniuje, kreipkis i didziuosius placiaformates spausdintojus, pvz flexpro, svytejimas. Jie tikrai yra gamine ne viena sienele.
Greiciausiai tai bus placiaformate spauda ant popieriaus, gal but pasiulys gerokai brangesne neblizgancia deco-mesh medziaga.
Labai is bedos tiks spauda ant tento - ji paliks blikus nuo blyksciu.

Ivesk i google paieska "spaudos konferencija" - tai daugelis nutorauku yra su tokiom logotipu sienelem