Tema: Re: Aliexpress
Autorius: RA
Data: 2011-03-22 22:56:45
pries pora metu as bandziau panasiam saite pigiai nusipirkt. Atejo mazas
siuntinukas su kazkokiu shh uz kelis centus, visai ne i tema. Parasius
jiems, jie atsiprase, sake, kad sumaise, mano aparatura nuejo i Meksika, o
jus "suvenyras " man. Zadejo atsiust, kai Meksikieciai grazins atgal ;)
O kai uzkniso juos mano rasinejimai ir grasinimai, paprasciausiai dingo, po
menesiuko ir puslapis issijunge. Gal kas nori isbandyt, kokia priezasti
sitie sugalvos? :D