Tema: Re: Canon EOS 7D?
Autorius: Zyza
Data: 2011-03-21 12:55:20
Pamirsau ispudzius parasyt :) Anyway, jei su integruotu mikrofono, tai
sekmingai isiraso visi fotiko ciupinejimo garsai kaip zoominimas,
ciupinejimas. Isiraso ir fokusavimo garsai (nors objektyvas su USM).
Fokusuot, speju, su kamera daug paprasciau, itariu ir lengviau filmuot be
stovo (7D sunkus, sunku stabiliai nulaikyt, nes naudojant stabilizuota
objektyva). Kokybe labai patinka, bet... kad nedaznai filmuoju ;]