Tema: Re: Q: juostos karpymas
Autorius: pacak
Data: 2011-03-08 20:22:45
tiesinimas juostos is rulonu - labai paprastas
paimi juosta ir i ryskinimo bakeli su dejonizuotu vandeniu
praplauni kelis kartus ir pakabines isdziovini
gauni tiesia svaria juosta
tik zinia  tama kambaryje tuo metu geriau patalynes nekeist :-)

jei dejonizuoto H20 nera, imk paprasta distiliuota arba is reversines
osmozes
rekomenduojama pora lasu detergento i 1 litra vandens, kad nebutu  plemu nuo
drusku
Fairy nepilciau geriau koks SurCare ar Neutral, o geriausiai SDS gryno is
labes

jei subraizyta juosta , zmogai kalba , kad pries skenavima galima tepti
juostos pagrinda glicerinu
info nepatikrinta

ku