Tema: Re: Monitorius fotografui
Autorius: Stalkeris
Data: 2011-03-06 14:20:20
Patikėk, mane, ir netik, irgi užknisa tokie skelbimai, būtų tel. nr paimi ir
paskambini, o dabar numerio nėr, mailas spėliok ar tikras, nes daugelis
newsuose tikro neduoda, parašei, tai lauk atsakymo, o ir ten dažnai iš pirmo
karto kažkodėl nesako, žodžiu kokia tai slaptumo paranoja, arba vaikų
darželis... Elementarus marketingas - kai prieš nosį padėta, tai kitą kartą
žmogus pats sau netikėtai nusiperki :)