Tema: Re: kuris monitorius
Autorius: Markuz <(sita trinam)korshun@centras.lt>
Data: 2011-02-24 16:23:33
Tai imk tada HP, uz jo kaina nelabai kas geresnio gausis is 24' su s-ips.
Mano kasdieniniams poreikiams e-ips sociai, bet cia toks "namu vartojimas"
su kazkiek PS, Corelio ir filmuku karpymu. Jeigu reikia rimtesniems darbams,
kurie dar ir pinigeliu atnesa, tai kodel nenupirkus kiek aukstesnio lygio?
Nec'as imho bus labiau prie biudzetiniu, tik kaina uzkelta. Klausimas tik ar
tas HP isvis yra pardavime ir kodel nieks nepasiule naujesnio DELL U2410
(~1,8k)?