Tema: Re: Monitorius 24"
Autorius: Marunas
Data: 2009-04-30 19:53:09
Vaizdo plokste ne is "jauniausiu" - NVIDIA GeForce FX 5200, draiveris
parsiustas naujai (2008-05-16 datos), DELL draiveris irgi siandie parsiustas
(2008-08-15 laidos)...:(
As suprantu, kad nera to "1:1 scaling", bandziau tinkle skaitinet, bet dar
vistiek nesuprantu - kompa per desini ar per kairi peti mest lauk...:))
Turbut teks vaizdo plokstes jaunesnes ieskot.